Bloglist Segmen: Pencarian Bloglist Sesi Mac-April 2017.

Mar 5, 2017


Dalam menghormati segmen berbahasa melayu yang aku sertai ini, aku akan menaip dalam bahasa.

Sebab aku nak.

Kenapa bunyi pelik sangat ni dan secara seriusnya, aku rasa sangat tak selesa.

Pfft.

Ok, Cik Athirah dengan murni dan jayanya telah berusaha mempromosikan segmen beliau hingga ke blog picisan aku ni. Jadi, untuk menghormati semangat tulus itu dan moga-moga menang "bloglist", maka aku pon dengan ini merupkana seorang peserta. Ayoh bahh.



Kena "follow" dua blog dan "Like" dua "Facebook page"

p/s: nampak tak kelambakan kosa kata yang terpaksa digunakan dalam bahasa inggeris untuk entri sependek ini?

6 comments

  1. Nice knowing you Nurul Afifah..
    I'm joining this segmen as well..
    Wheeee we have same interest, i.e coffee addict! 😊.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to know another coffee addict as well!

      Delete
  2. hahahahaha kalau translate ke bm "kena mengikuti dua blog dan suka dua laman peminat" macam lawak pula.

    ReplyDelete
  3. Hey. Thankyou sbb sudi join. Mcm susah je kan kena translate tu. hihi. Klik http://coretan-athirah.blogspot.my/2017/03/pengumuman-pencarian-bloglist-sesi-mac.html

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmenm yang sama

    ReplyDelete